• Hulp nodig?    +32 14 259 500      +32 476 66 07 06
    Commerciële binnendienst: Ma - Do: 8u00 - 17u00 en Vr 8u00 - 16u00

  • Nederlands
  •  +32 14 259 500          +32 476 66 07 06   Commerciële binnendienst: Ma - Do: 8u00 - 17u00 en Vr 8u00 - 16u00


help

distriSPOT: 24 op 24 en 7 op 7 afhalen, nu realiteit!

distriSPOT

De VDB distriSPOT in een notendop:

scanapp-usp1

JE BESTELLINGEN AFHALEN WANNEER JIJ HET WILT

open

OOK VOOR EN NA KANTOORUREN

feestdagen

EN DIT 24 OP 24 EN 7 OP 7 (ook als jij tijdens de feestdagen wilt werken)

HOE DE distriSPOT GEBRUIKEN?

Bestellingen die je wenst op te halen via de distriSPOT kan je doen via:

Via onze webshop en via de VdB - SCANAPP kan je voorlopig nog niet gebruik maken van de distriSPOT.

Wanneer je bestelling klaar is, ontvang je een E-mail met volgende bevestiging:

Mailbevestiging

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Daarnaast ontvang je ook per SMS een bevestiging met volgende tekst:

9807 is uw code voor het afhalen van de Van den Broeck levering Atealaan 35-2270-Herenthout - DistriSPOT:Shop Herenthout, SLOT#: 1, (Telloport transaction ref:TR000294)

Het ophalen van je bestelling kan je doen in onze winkels van Herenthout en Malle op volgende adressen:

Winkel Herenthout - Atealaan 35 - 2270 Herenthout

Powered by gmapgen fr & cmp (sv)

Winkel Malle - Hoogstraatsebaan 192 - 2390 Oostmalle

Powered by gmapgen fr & groen gas

Je gaat naar ons distriSPOT toestel en volgt volgende stappen:

1. GA NAAR HET JUISTE SLOT

stap 1

Ga naar het juiste SLOT nummer (elk SLOT heeft een nummer beneden de deur).

2. ACTIVEER HET SLOT

Stap_2

Om het slot te activeren, druk 3 seconden op de * toets. Je hoort nu een pieptoon. Laat nu de * toets los.

3. VOER JE CODE IN

Stap_3

Voer je persoonlijke code toe, die je ontving via mail of SMS.

4. DE DEUR OPENT NU

Stap_4

De deur opent automatisch

5. NEEM JE PAKKET ER UIT

Stap_5

Neem alle producten er uit.

6. SLUIT DE DEUR

stap 1

Je kan na het nemen van je product, gewoon het deurtje van de locker sluiten.

ZIT JE MET EEN VRAAG? ZOEK HIER JE ANTWOORD:

Is de distriSPOT gratis?

Ja hoor. Deze dienst is gratis, kost nada en doen we helemaal met liefde voor jou.

Wat heb ik nodig om de distriSPOT te gebruiken?

Doordat je een SMS en e-mail ontvangt heb je buiten dit niets verder nodig.

Ik ben mijn code vergeten? Wat moet ik doen?

Je kan je persoonlijke code terugvinden in de SMS of e-mail die je ontving.

Heb je deze niet meer? In dit geval vragen we je contact met ons op te nemen. Wil je direct verder geholpen worden? Dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Ik heb geen code ontvangen?

Je kan je persoonlijke code terugvinden in de SMS of e-mail die je ontving. Kijk zeker eens bij je SPAM berichten of deze er bij zit. Zit er toch geen mail in je SPAM? In dit geval vragen we je contact met ons op te nemen. Wil je direct verder geholpen worden? Dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Ik krijg de locker niet geopend.

Druk 3 seconden op de * toets tot u een pieptoon hoort. Geef daarna je code in. Deze ontving je via SMS of E-mail. Normaal moet de locker zich dan automatisch openen. Wanneer dit niet het geval is, dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Moet ik ergens inloggen om de distriSPOT te gebruiken?

Je hoeft nergens in te loggen om de distriSPOT te gebruiken. Alle communicatie loopt via SMS en e-mail.

Kan ik mijn persoonlijke code wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om jouw code te wijzigen.

Waar kan ik terecht met vragen over de distriSPOT?

Je kan ons direct whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Waar vind ik de distriSPOT's

Wij hebben twee distriSPOT locaties ter beschikking. Je kan deze vinden in:

  • Onze winkel van Herenthout - Atealaan 35 - 2270 Herenthout
  • Onze winkel van Malle - Hoogstraatsebaan 192 - 2390 Oostmalle

Hoe lang blijft mijn bestelling beschikbaar in de distriSPOT?

Je bestelling blijft maximaal 72 uur beschikbaar in de distriSPOT. Na deze periode zal onze medewerker de artikelen terugnemen.

Via welke kanalen kan ik een distriSPOT bestelling doen?

Een bestelling die je wenst af te laten leveren in één van onze distriSPOT's kan je doen via:

  • Onze binnendienst
  • Onze winkels

Het is op dit ogenblik nog niet mogelijk om via de website of via de VdB-SCANAPP een bestelling voor de distriSPOT te doen.

Ik wil graag via de website laten afleveren in de distriSPOT, kan dit?

Het is op dit ogenblik nog niet mogelijk om via de website een bestelling voor de distriSPOT te doen. Je kan dit wel doen via:

  • Onze binnendienst
  • Onze winkels

Ik wil graag via de VDB - SCANAPP laten afleveren in de distriSPOT, kan dit?

Het is op dit ogenblik nog niet mogelijk om via de VDB-SCANAPP een bestelling voor de distriSPOT te doen. Je kan dit wel doen via:

  • Onze binnendienst
  • Onze winkels

Wat moet ik doen om mijn bestelling via de distriSPOT te laten afleveren?

Geef gewoon aan via onze medewerker dat jij je bestelling via de distriSPOT wilt laten afleveren. Wij doen de rest voor je.

Wanneer is mijn levering beschikbaar in de distriSPOT?

Was je product op voorraad tijdens de bestelling en heb je je bestelling afgerond voor 16u00? Dan kan je je bestelling doorgaans de volgende werkdag oppikken in de distriSPOT(*). Was je product niet op voorraad, dan kan dit afwijken.

(*) mits er een locker beschikbaar is?

Mijn gekozen distriSPOT locatie wil ik wijzigen. Hoe pas ik dit aan?

In dit geval vragen we je contact met ons op te nemen. Wil je direct verder geholpen worden? Dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Is de distriSPOT veilig?

En of! Doordat de lockers enkel openen met de persoonlijke code die enkel jij ontvangt, kan er niemand anders toegang krijgen tot de locker. Mocht je de code niet meer hebben, die je via SMS of e-mail ontving, dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06. Je kan ons natuurlijk ook bellen of mailen via info@vdb-prolians.be

Wat gebeurt er als ik mijn mail wordt gehacked?

Indien je jouw gegevens zijn gehacked en je een distriSPOT bestelling lopende hebt, dan raden we je aan om ons direct te verwittigen. Bel ons via +32 14 259 500 of mail ons via info@vdb-prolians.be en we doen dan het nodige voor je. Natuurlijk kunnen we dit ook via WhatsApp regelen via +32 476 66 07 06

VERSCHENEN IN DE PERS

NOG NIET GEVONDEN WAT JE ZOCHT?

Vind je geen antwoord in onze lijst met veelgestelde vragen? Contacteer ons dan via één van de onderstaande opties.

Wil je direct verder geholpen worden? Dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Nog geen Van den Broeck Dexis klant? Klant worden bij Van den Broeck Dexis kan snel en eenvoudig. Lees er alles over op deze pagina of spring binnen in één van onze winkels in de buurt. Herenthout: Atealaan 35, 2270 Herenthout. Malle: Hoogstraatsebaan 192, 2390 Oostmalle.

Eigen transportdienst

EIGEN TRANSPORTDIENST

Met levering op de werkvloer
en indien gewenst zelfs
tot in de werkkast.

400.000 artikelen beschikbaar

PROFESSIONEEL ADVIES

Met je eigen contactpersoon.
+32 14 259 500
info@vdb-prolians.be

Professioneel advies

400.000 ARTIKELEN BESCHIKBAAR

Professionele artikelen
van topfabrikanten
met de beste kwaliteit!

24/7/365 express delivery

24/7/365 EXPRESS DELIVERY

Zelfs geleverd
in het weekend
en op feestdagen!