• Hulp nodig?    +32 14 259 500      +32 476 66 07 06
    Maandag t.e.m. donderdag (08u00-17u00) en vrijdag (08u00-16u00)

  • Nederlands
  •  +32 14 259 500        +32 476 66 07 06
    Maandag - donderdag (08u00 - 17u00) en vrijdag (08u00 - 16u00)


VDB - SCANAPP: bestel snel en gemakkelijk

VDB - SCANAPP

DOWNLOAD NU DE VDB - SCANAPP!

Download de VdB ScanApp in de App Store
Download de VdB ScanApp in de Play Store

DE VDB - SCANAPP IN EEN NOTENDOP:

scanapp-usp1

245.000 PRODUCTEN IN JE BROEKZAK

scanapp-usp2

GEMAKKELIJK EN SNEL SCANNEN VIA BARCODE

scanapp-usp3

VOOR 16U BESTELD, VOLGENDE WERKDAG GELEVERD (INDIEN OP VOORRAAD)

scanapp-usp4

LEVERING OP LOCATIE MOGELIJK

scanapp-usp5

EENZELFDE ACCOUNT ALS VOOR WEBSHOP

scanapp-usp6

PRODUCT NIET GEVONDEN? ZET ONS AAN HET WERK VIA WHATSAPP!

scanapp-usp-7

LEVERING BINNEN 24U MOGELIJK 24/7/365

scanapp-usp-8

JOUW ACTUELE PRIJZEN EN VOORWAARDEN

HOE DE APP GEBRUIKEN?

Ga naar je app store en download de app "Van den Broeck - Prolians"

  • Apple Store voor Apple
  • Google Play voor Android
Download de VdB ScanApp in de App Store
Download de VdB ScanApp in de Play Store

Log in met jouw gebruikersnaam en wachtwoord van de webshop.

Wachtwoord vergeten of niet ontvangen? Neem dan zeker contact op met jouw accountmanager.

ScanApp - Inloggen

Je krijgt een overzicht van alle productgroepen en subgroepen.

ScanApp - Startscherm

Via een overzicht krijg je alle producten te zien.

ScanApp - Productlijstpagina

Per product zie je alle eigenschappen, voorraad en jouw persoonlijke prijs.

ScanApp - Productdetailpagina

Vergelijken van producten kan door het veld "artikel vergelijken" aan te vinken en op de knop "vergelijken" te klikken.

ScanApp - Vergelijken
ScanApp - Vergelijken

Kan je niet wachten om te bestellen? Klik dan op de knop "in winkelwagen"

ScanApp - Winkelwagen
ScanApp - Winkelwagen

Het zoeken van producten kan via de zoekbalk maar je kan het je echt makkelijk maken door de barcode scanner te gebruiken.

ScanApp - Barcode scanner
ScanApp - Barcode scanner

Vind je een product niet? Dan helpen we je graag verder via WhatsApp!

ScanApp - Barcode scanner
ScanApp - WhatsApp
ScanApp - WhatsApp

Afrekenen gaat als een fluitje van een cent waarbij je huidige condities vanzelfsprekend geldig zijn.

ScanApp - Afrekenen
ScanApp - Afrekenen

Aangezien we allemaal wel eens iets vergeten, kan je altijd je bestelhistorie van de app raadplegen.

ScanApp - Bestelhistorie

Even de weg kwijt? Dan kan je via onze vestigingszoeker ons altijd contacteren!

ScanApp - Vestigingszoeker
ScanApp - Vestigingszoeker
ScanApp - Vestigingszoeker

EINDELIJK EEN APP VOOR DE BOUWPROFESSIONAL!

Van den Broeck - Prolians lanceert een app voor de echte bouwprofessional. De VDB - SCANAPP helpt jou bij het makkelijk en snel bestellen van al jouw favoriete producten. Met een catalogus van meer dan 245.000 items (waarvan 80.000 per direct leverbaar) kan jij alle informatie terugvinden, vergelijken en bestellen. Dit kan simpel door de barcode van het product te scannen.

Bovendien krijg je per direct jouw nettoprijzen te zien en betaal je conform de afgesproken betalingsmodaliteiten.

Product niet gevonden? Het kan dat jouw product net niet in onze volledige catalogus zit. Maar hiervoor hebben we een oplossing bedacht. Zo kom je in de applicatie rechtstreeks via WhatsApp met onze medewerkers. Zij zoeken dan met plezier naar een gepaste oplossing voor je.

Ben jij een nieuwe klant of heb je nog geen login? Dan kan je via Bancontact of kredietkaart direct afrekenen. Zo heb je altijd per direct toegang tot jouw favoriete producten.

Om het helemaal gemakkelijk te maken, kunnen de bestellingen afgeleverd worden op de gewenste locatie, inclusief op de bouwwerf.

Haal jij liever af? Dat kan vanzelfsprekend ook in één van onze twee winkels in Herenthout of Malle!

De VDB - SCANAPP is gratis beschikbaar voor iOS en Android, mobiel en tablet.

 

NOG NIET OVERTUIGD?

Neem dan zeker contact op met jouw accountmanager voor meer informatie! Liever whatsappen? Dat kan natuurlijk ook via: +32 476 66 07 06

 

Van den Broeck - Prolians, dat is bouwen op vertrouwen!

ZIT JE MET EEN VRAAG? ZOEK HIER JE ANTWOORD:

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten? Wat moet ik doen?

In dit geval vragen we je contact met ons op te nemen. Wil je direct verder geholpen worden? Dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Ik krijg een melding dat mijn telefoon niet met het internet verbonden is. Wat nu?

Controleer of je telefoon inderdaad niet verbonden is met internet. Gebruik je wifi? Check dan of je wel bent ingelogd op het netwerk. Je kan ook een verbinding proberen te maken via een mobiele dataverbinding of overstappen naar een stabieler netwerk.

Ik slaag er niet in de app te installeren. Wat zijn de mogelijke oorzaken?

Mogelijke oorzaken zijn:
Niet alle smartphones, tablets en besturingssystemen worden ondersteund. Wij ondersteunen op dit ogenblik iOS en Android. Windows telefoons ondersteunen we op dit ogenblik niet.

Wat heb ik nodig om de app te gebruiken?

Om de app te gebruiken heb je een smartphone of tablet nodig met internet verbinding (3G, 4G of Wifi) en een camera nodig (dit voor de barcode scanner). We ondersteunen op dit ogenblik enkel toestellen met iOS en Android. Windows wordt op dit ogenblik niet ondersteund. Heb je geen internetverbinding? Dan is het mogelijk om alle producten te zien, echter zijn de huidige voorraad en prijzen niet zichtbaar. Bestellingen worden ook pas doorgegeven bij een nieuwe internetverbinding.

Waar kan ik terecht met vragen over de app?

Je kan ons direct whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Kan ik de VDB - SCANAPP op elk toestel gebruiken?

De app is beschikbaar voor smartphones en tablets die over een camera beschikken en volgende besturingssystemen hebben:
- iOS 7.0 of nieuwer. Compatibel met iPhone, iPad en iPod Touch.
- Android 6.0 of nieuwer.

Smartphones met het Windows besturingssysteem worden op dit ogenblik niet ondersteund.

Hoe installeer ik de VDB - SCANAPP?

Ga naar je app store en download de app "Van den Broeck - Prolians"
- Apple Store voor Apple
- Google Play voor Android

In welke talen is de VDB - SCANAPP beschikbaar?

De VDB - SCANAPP is beschikbaar in het Nederlands.

De app werkt niet en loopt vast. Hoe kan ik dit oplossen?

Dit is meestal makkelijk te herstellen. Schakel uw telefoon uit en opnieuw in en meestal werkt de app terug. Werkt de app niet terug? Download dan zeker de laatste versie van de app.

Ik wil de app gebruiken, maar heb nog geen gebruikersnaam en wachtwoord?

De VDB - SCANAPP is beschikbaar voor klanten van Van den Broeck - Prolians die reeds een gebruikersnaam en wachtwoord hebben van de webshop. Je kan dit heel makkelijk zelf aanvragen door naar de pagina vdb-prolians.be/webshop te gaan of ons te contacteren via +32 14 259 500, info@vdb-prolians.be of ons te whatsappen via +32 476 66 07 06

Is de app gratis?

Ja hoor, je downloadt hem gewoon via de Apple Store voor Apple of de Google Play Store voor Android.

Hoe kan ik inloggen op de VDB - SCANAPP?

Je logt in op de app door je gebruikersnaam en wachtwoord van de webshop in te geven. Ben je deze vergeten of verloren? In dit geval vragen we je contact met ons op te nemen. Wil je direct verder geholpen worden? Dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be.

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Dit kan je in de webshop doen via het dashboard onder de tab Eigen gegevens.

Ik heb een verkeerde bestelling gedaan. Wat kan ik doen?

Als je een verkeerde bestelling hebt gedaan, dan kan u ons best contacteren via info@vdb-prolians.be met daarin de volgende gegevens: bedrag, datum van de bestelling en jouw bedrijfsnaam. Wij zorgen dan voor een oplossing.

Hoe lang blijven bestellingen zichtbaar in mijn historiek?

In de website zal je ten allen tijde alle bestellingen (website, app en offline) terugvinden. In de app zal je ten allen tijde alle bestellingen gemaakt in de app terugvinden.

Ik krijg de melding te zien: "Artikel niet gevonden". Wat kan ik doen om dit op te lossen?

We hebben erg zorgvuldig zo veel mogelijk producten in onze app beschikbaar gesteld. Wanneer het product niet in de app zit, kan je ons aan het werk zetten. Via WhatsApp gaan onze medewerkers direct aan de slag om jouw product te vinden.

Waar kan ik een overzicht van al mijn bestellingen terugvinden?

Een overzicht van al je bestellingen in de app kan je terugvinden onder "Meer > Bestelhistorie". Wens je een overzicht van al je bestellingen die je deed via webshop, VDB - SCANAPP en offline? Dan raden we aan om in te loggen via de webshop. Hier krijg je een handig overzicht van al je bestellingen.

Wanneer komt mijn bestelling aan?

Was je product op voorraad tijdens de bestelling en heb je je bestelling afgerond voor 16u00? Dan ontvang je je bestelling doorgaans de volgende werkdag. Was je product niet op voorraad, dan kan dit afwijken.

Mijn leveradressen zijn gewijzigd of foutief. Hoe pas ik dit aan?

In dit geval vragen we je contact met ons op te nemen. Wil je direct verder geholpen worden? Dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Kan ik mijn leveradressen aanpassen in de app?

In dit geval vragen we je contact met ons op te nemen. Wil je direct verder geholpen worden? Dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Is de VDB - SCANAPP veilig?

En of! De VDB - SCANAPP voldoet aan de strengste beveiligingsnormen. We raden je wel aan om je gebruikersnaam en wachtwoord niet op te slaan op je telefoon. Mocht je toestel, waarop onze app geïnstalleerd is, verloren of gestolen zijn, ze ook niet direct toegang hebben tot de app. In dit geval raden we je aan om je gebruikersnaam en wachtwoord te laten blokkeren om misbruik te voorkomen. We raden je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Wat gebeurt er als ik mijn smartphone aan iemand verkoop zonder de app te verwijderen?

Indien je jouw gegevens op jouw smartphone hebt bewaard, kan die persoon bestellingen uitvoeren. We raden daarom aan om nooit jouw gegevens op je smartphone te bewaren. Daarbij is het altijd verstanding om je app altijd te verwijderen als je van smartphone verandert. Vergeten? Bel ons via +32 14 259 500 of mail ons via info@vdb-prolians.be en we veranderen samen je wachtwoord en gebruikersnaam. Natuurlijk kunnen we dit ook via WhatsApp regelen via +32 476 66 07 06

Waarom moet de app toegang krijgen tot de camera van mijn toestel?

Om makkelijk en snel barcodes te kunnen inscannen heeft de app toegang nodig tot je camera.

Vind je geen antwoord in onze lijst met veelgestelde vragen? Contacteer ons dan via één van de onderstaande opties.

Wil je direct verder geholpen worden? Dan raden we je aan om ons even te whatsappen via: +32 476 66 07 06 of ons te bellen via: +32 14 259 500. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@vdb-prolians.be

Nog geen Van den Broeck - Prolians klant? Klant worden bij Van den Broeck - Prolians kan snel en eenvoudig. Lees er alles over op deze pagina of spring binnen in één van onze winkels in de buurt. Herenthout: Atealaan 35, 2270 Herenthout. Malle: Hoogstraatsebaan 192, 2390 Oostmalle.